sobota, 4 marca 2017

Nie szukaj mnie

Bądź przy mnie blisko
gdy mrożonym chłodem,
wieje z przestrzeni dalekiej,
tak pragnę mieć wtedy Ciebie,
Twych ramion ciepłych bliskość
i radość z kosmosu promieni.
Tak brakuje mi Twoich
słów cichych i czułych,
przytuleń dłoni sennych,
brakuje mi światła i dni,cieni
pomruku i gestów zasypiań
i nocy mówiących o wielkich,
mocach tęsknych oczekiwań.
Czasami wstrzymuję oddech
by Cię słyszeć,nie drżeć niepokojem,
ciszą spojrzeć w twoje zamknięte
snem oczy,podziwiać usta mówiące
gorącym oddechem-Nie szukaj mnie,
jestem obok ciebie tu mi bezpiecznie,
kroczyć z tobą mogę gdziekolwiek
od wschodu do zachodu,wszędzie.
Bytom 20-02-2017

2 komentarze:

  1. Rysiek nie poddawaj się, trzymaj się. Żyj i nadal pisz, bo pięknie to robisz- aż muzyka gra w sercu. SZW

    OdpowiedzUsuń
  2. Żegnam Ryśku i płaczę...Szkoda, że już Cię nie ma wśród nas. Odszedłeś dziś 3 kwietnia 2017 roku o godzinie 5 rano.
    Tu na ziemie pozostały wiersze, a kiedyś się spotkamy tam, na górze. Śpij spokojnie i śnij tak pięknie jak ślicznie pisałeś, dopóki Cię BÓG nie zaprosi do siebie, a wtedy wszystko wokół Ciebie będzie piękne. SZw.

    OdpowiedzUsuń